Jag är nog en robot...



God kväll...

22:16


Har kikat först på ugly betty och sen desperate houswives....
Enya sover i sin gunga just nu..hon har vart jääätte vaken på em/kvällen..hon somnade för en timme sen typ..
få se när hon vaknar och vill ha mat...sen blir det sängen för min & enyas del..är så fruktansvärt trött..har ju bara sovit drygt 4 timmar i natt...fattar inte hur jag orkar vara vaken..jag kanske är en robot innerst inne ?
är ialf sjukt trött...känner mig nästan svimfärdig...vill bara att pluttan ska vakna och äta så vi får gå och lägga oss i sängen och sussa..

har ju inte hunnit sova nått på dan..ja inte ens hunnit vila..hmmm.....har vart full fart med enya från morgon till kväll...älskling har hållt på med nått som vanligt..vad vet jag...som vanligt när jag är som tröttast..hur kan allt tajma in just då?...

Mamma ringde tidigare ikväll och frågade om jag & enya ville följa med till västerås imorgon..
jag sa att om natten går bra (dvs att hon sover som hon ska) så följer vi med...om det blir repris i natt som nu natten som var så orkar jag inte följa med...men sa att jag skulle ringa imorgon bitti när vi vaknat o meddela hur natten gått o om vi ska med..så planera vi tid när dom ska komma o hämta oss osv....

Ja nu vet ni hur läget ligger till...

Har änu inte fått nå mensvärk ?....blöder på som vanligt som vid mens men ingen mensvärk..inte det minsta..mysko..men jag klagar absolut inte hahaha...

det regnar som bara den ute nu...undra hur vädret blir imorgon..måste kika på vädret o se =)

Nä nu orkar jag fan inte skriva mer..ögonen går snart i kors!

Bloggar när jag hinner imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0