Jag är helt snurrig..



God kväll..

21:32


Haha vet ni vad jag råka skriva först ?...skrev Godmorgon...haha är helt slut så min hjärna hänger inte med så bra märker jag...
vi sitter & tittar på Idol just nu...fan dom blir ju sämre och sämre? dom var ju bäst i början ju...
jaja bryr mig inte så mycket om idol nu...det var skit kul i början med alla puckosar som sjöng :)

om ett tag ska vi lägga oss..enya åt vid 21:00 tiden...jag & enya ska sova i sängen..älskling får sova i datarummet på en madrass..han ska ju jobba imorgon..börjar 08:00..(jobbar extra,dom behövde folk) så han ska jobba några timmar imorgon...så jag sa till han att det blir bäst att han sover i datarummet eftersom han säkert kommer vakna av enya sen på natten..
hoppas han inte ska jobba så länge imorgon( dom hade sagt till han att max 4 timmar blir det,men det vet man aldrig ju)..vet redan nu hur trött jag kommer att vara imorgon...imorn ska jag garanterat SOVA på dan...

Enya är klarvaken just nu :) få se när hon kan tänkas somna då :)
idag har hon vart jätte pratig och vart så glad så..älskade pluttan <3

Bloggar imorgon när jag har tid...

Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0