Jag älskar er!



Hejhej!

00:12

Nu ska vi gå och lägga oss..älskling tar enya i natt och imorgon bitti..så jag får sova ut..jag har världens bästa kille ;)
men sover inte 100 på nätterna för det,är ju så van att lyfta över henne till våran säng och mata henne..man kan inte slappna av helt,,är nog en instinkt i alla mammor....vi är ju skapta för att ta hand om barnet!

Nä jag bloggar imorgon nån gång när jag vaknat!

Nu ska hundarna ut och kvälls pinka sen ska vi mysa ner i sängen...det är bara på helgerna vi sover tilsammans....fre till lördag...lördag till söndag ...sen sön börjar han 21 på söndagar..och på veckorna börjar han 23:00..
så det ska bli mysigt att få sova brevid min älskling!


Älskar min enya & kristoffer över allt annat på denna jord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0