inte långt kvar till jul !



God kväll..

19:46


När älskling kom hem från fagersta så packade jag upp matvarorna,sen så klädde jag på en sovande enya :) ner med henne i vagnen så traska jag,enya,älskling & hundarna iväg..till herrgårdsängen först..kasta boll till kita med bollkastaren..när hon var trött så lunka vi vidare..så började det att regna..på med regnskyddet till vagnen som jag alltid har under vagnen tur var väl det..började regna rätt skapligt...vi gick hem i 200 haha....väl hemma så började älskling med maten på en gång..vi var skit hungriga..vart hemmagjord pizza...hur gott som helst..han är så duktig min älskade älskling !!!!!!!!

Nu är han nere och grejar med pannan...Enya pluttan ligger i sin älskade gunga och sover medans gungan gungar...ja jävlar vad mycket gunga ord det vart hahaha :)

imorgon kommer min kära mor hit..och kanske syster susanna vet inte än om hon ska med..men det ska hon säkert :) ja så ska vi ta våran tisdags promenad som varje tisdag :) hoppas det inte regnar bara ! men kollade på vädret på aftonbladet nyss och det ska inte regna...så hoppas det stämmer..det regnar ute just nu..

När jag får pengar så ska jag köpa mig en ny jacka..nya skor måste jag oxå köpa !!!!!!

Pappa hade hittat en del bebis kläder i källaren hos dom när han städade där förut och hade hittat plagg jag bla haft när jag var bebis..dom såg inte ens slitna ut..ja tänk vad vissa plagg håller bra !!!!!

Jag & älskling måste tänka ut en datum för när vi ska ha dop för enya..blir nångång kring jul !!!
sen ska jag ringa och boka tid så ska prällen komma hit osv..men vi måste komma på ett datum bara !
ja det får vi ta och klura ut nån dag.....

inte långt kvar innan det är november..ja 20 dagar tills det är 1:a nov...herregud vad tiden går fort !!!
snart är det jul..åh vad mysigt..enyas första jul :) ska bli kul !!!!!!!!!!!

blir fullt hus hos mamma & pappa på julafton..
Mamma,pappa,susanna,jossan,tommy,anna,nova,theo,jag,enya... och kristoffer kommer sen på kvällen till mamma & pappa !
och ja ev blir det en till..vet ej hur det blir med det..men ja rätt många blir vi :) ska bli trevligt !!!

men jag längtar INTE efter snön...ploga sig fram med vagnen på oplogade vägar..nä usch !! ( ja alla vägar är inte plogade,och dom vägar som blir det så plogar dom ju inte dom på en gång)

20:00 färjan !
21:00 svenska hollywoodfruar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0