Idol..en jävla väntan



God kväll...

21:58


Vi sitter och kikar på tv,var idol för en stund sen men nu är det cirkus möller sen nyheterna och SEN idol igen.
det är ett jävla väntande på idol..Enya & kristoffer ligger och sover här i soffan :) haha vad annars (alltså älskling) haha..jag är van vid det här laget, han somnar varje varje kväll i soffan..
Imorgon ska vi till jari & patricia vid 14 tiden..för att fira Patricia som fyllt år..måste köpa med blommor.undra hur blomsterhandeln har öppet imorgon ?...

har en stor lång blåsa i käften,nere vid tandköttet.irriternade som fasen..

Nä jag kanske skriver senare om inte så bloggar jag imorgon när jag vaknat,

(nu ska jag se på nyheterna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0