Helt slut..god natt..



God kväll...

23:09


Nu slutade precis serien...enya ligger här brevid mig i soffan och sover...hon somnade vid halv tio typ :)
fick ha henne i famnen en stund & mysa då somnade hon efter en liten stund..
få se om jag måste väcka henne och ge mat eller om hon vaknar själv..skulle tippa på att det blir att väcka henne..har gjort det nu alla kvällar så :)
ska göra mig helt klar med allt sen ska jag väcka henne o mata henne..byta blöja och sen sooova !
imorgon ska vi hem till min mormor&morfar på em...hörde av mamma att hon ska bjuda oss på mat =) hehe söta mormor...

imorgon ska jag ta en lång promenad med enya & hundarna.....

Nä nu ska jag göra mig kvälls klar ;)

Bloggar imorgon när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0