Grattis min älskade pappa !

18:42

Fan har inte hunnit bloggat nått på hela dan...

Enya vaknade lite före 06:00 och ville ha mat..sen ville hon vara vaken...
älskling hade precis kommit hem från jobbet,så jag passa på att duscha och äta frukost..sen gick han och la sig...
Mamma,pappa och susanna kom hit vid 10 tiden och hämtade mig och enya..
väl i v-ås så skulle pappa in till biltema o köpa nått..2 poliser gick runt där inne såg jag :)  hehe..dagens nyhet :D
Sen så fick pappa välja ut en vinterjacka från team sportia ..det är våran present till honom..min älskade pappa fyller ju år idag..GRATTIS älskade pappa på din födelsedag!!!!!
Hmm ja sen graven oxå....
Så for vi....

ja timmarna har rullat på idag...pappa och mamma och josefin skjusade hem mig o enya vid 16:30 ungefär..
så hela dan var vi borta hemifrån :)
älskling hade typ vaknat precis när jag kom hem..herregud vad den människan sover !

är så fruktansvärt trött...huvudet dunkar pga av sömnbrist..är på dåligt humör..ja inte konsigt eftersom jag inte får sova många timmar per natt..så hinner jag inte sova på dan heller..det är fullt upp med enya från morgon till kväll..så jag hinner inte.hur jag än skulle vilja vila/sova nån timma ialf..men icke !

nu ska vi se på film.....

bloggar senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0