Godmorgon onsdag...



Godmorgon.....

09:38


Solen skiner och det ser ut att bli en skit fin dag...blir att ta en promenad senare idag...
Enya åt vid 23 tiden igår,vaknade igen vid 04:00 och åt,sen igen vid 06:00...hon somnade om efter ett tag..
så klev vi upp kring 07:30...ja sen åt hon vid 08:30...nu ligger hon & sover i vagnen...somnade först i min famn där hon sov en stund sen la jag ner henne i vagnen för jag ska ta och passa på att duscha nu medans hon sover...
ska starta en maskin med tvätt efter jag duschat.....

hörde för en stund sen att kristoffers mobil ringde inne i sovrummet...vem fan ringer hans mob så här tidigt..alla vet ju att han jobbar natt...gick in till sovrummet,han hade svarat (går ju inte att undvika hans höga ringsignal)
hörde då att det var hans moster som ringde...hmm..hon ringde ju mig förut(några veckor sen) och då sa jag att kristoffer jobbar natt och att han sover men det hade hon tydligen glömt bort :) ...stackars älskling lär ju vara tröttis när han vaknar sen...jaja han tar igen sömnen här i soffan ikväll som han alltid gör haha =)

Nu ska jag duscha !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0