Godmorgon måndag...


God morgon måndag....

09:06


Fick väcka enya igår kväll vid 23:30 typ..matade henne,bytte blöja och så gick vi och la oss...
Enya vaknade vid 04:00 och åt...sen igen vid 07:00...då klev jag upp med henne..matade henne,bytte kläder och blöja..så satte vi oss i soffan och kolla på vakna med the voice på 5:an som vi gör varje morgon =)
satt och bara myste..hon var på strålande humör...log hela tiden och "Prata" en massa hehe..
för en stund sen så somnade hon i min famn..la ner henne i vagnen..åt frukost nyss..fixade lite och nu sitter jag här...tänkte passa på att duscha medans hon sover...efter att hon ätit nästa gång så tänker jag ta en lång promenad med henne och hundarna....

Mamma ringde för en stund sen oxå..fråga om jag behövde nått för dom skulle in hit till skinnsberg för dom hade nått ärende hit..men jag behöver inte nått vad jag kan komma på :) så fråga hon om hon skulle komma o gosa med enya om jag ville duscha..men sa att hon sov förtillfället så jag ska passa på att duscha nu medans hon sover...
tack i alla fall världens bästa mamma <3

imorgon kommer nog mamma hit så ska vi ta våran tisdags promenad :) som varje tisdag hehe....

Nä nu ska jag duscha innan pluttan vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0