Godmorgon måndag..


Godmorgon !

07:56


Enya åt vid 21:15 igår kväll...så vid 22:00 gick jag och la mig med henne i sängen...enya vaknade igen vid 03:00 och ville ha mat...då såg jag att älskling kommit och lagt sig i sängen..frågar vad han gör här nu vid den här tiden? han slutar ju jobbet 06:00...Då sa han att han hade så fruktansvärt ont i huvudet så han nästan mådde illa..så han hade inte kunnat jobba eftersom han hade så ont..stackare!!! Ja så somnade ja & enya om efter att hon ätit...
Och vid 06:30 ville pluttan ha mat igen...så åt hon , så klev vi upp....hon somnade om som en stock efter maten..
la ner henne i vagnen..käkade frukost,duschade och fixade mig...var nyss ut med hundarna och gav dom mat sen..
pratade med mami för en liten stund sen...hon ska ringa mig när hon ätit frukost och är klar...
jag är så gott som klar med allt..enya ligger och sussar fortfarande..få se när hon vaknar...

Nä nu får det räcka för stunden...

Ha en bra dag ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0