Godmorgon lördag..



Godmorgon ......

09:15


Vi somnade på soffan igår..jag vaknade vid 00:30 utav att kristoffer pratade till mig..Gav enya mat och bytte blöja och body på henne..bäddade åt kristoffer i datarummet..borsta tänderna ja och så gick vi och la oss..jag i sängen med enya och kristoffer till datarummet..
Vaknade vid 05:30 utav att enya ville ha mat..så det gick många timmar nu mellan maten...
Sen somnade hon om efter ett tag..så vaknade vi igen vid 07:15..då klev vi upp..älskling gick precis ut med hundarna då....sen åkte han till jobbet...få se när han kommer hem igen...

Så ville pluttan ha mat igen vid 08:00...hon somnade för en liten stund sen..nu ligger honi gungan & sover :)
idag ska jag tvätta..skulle behöva städa..har inte gjort det nu på ett bra tag....man har inte samma ork till det..all energi går till enya så klart :) visst plockar jag & så varje dag men jag menar att dammsuga & skura..förut gjorde jag det var & varannan dag typ hahah..nu blir det kanske 1 gång i veckan ..ja helt olika beror på hur mycket ork jag har...ibland blir det varannan vecka...jaja ni skiter väl i hur ofta jag dammsuger & skurar hahaha :)

Idag blir det promenad med våran lilla familj..jag,kristoffer,enya och hundarna :)

Nu ska jag passa på att tömma diskmaskinen medans pluttan sover...

Bloggar senare igen som vanligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0