Godmorgon fredag..



God morgon fredag...

08:39


Fick väcka enya efter 00:00 snåret..så då åt hon..bytte blöja,sen la vi oss i sängen och sov..
Enya vaknade igen vid 04:00 typ och ville äta....& sen vaknade hon vid 06:10 typ...så vi klev upp..älskling var ju uppe då..(han slutar jobbet 06:00)...så älskling tog enya en stund så jag fick äta frukost...
Ja sen lite före 07:00 gick han & la sig..då satte jag och enya oss i soffan med täcken o myste..och kikade på tv =)
Kollar på vakna med the voice på kanal 5 :)
inatt har det var minus...när jag pratade med mamma vid halv åtta så var det typ -4 där eller vad hon sa...eller sa hon -3...ja nåt utav det sa hon haha..kommer inte ihåg riktigt,,,

Solen börjar titta fram nu oxå...kommer bli en kanon fin dag....

är så jävla tröt..herregud..och enya vill inte sova..hon har sovit kanske max 20 min sen vi klev upp så hoppas hon vill sova snart så jag kan vila/sova lite..

Bloggar senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0