Godmorgon fredag..



Godmorgon....

08:10


pluttan åt vid 22:40 igår...så gick vi och la oss..sen vaknade hon igen vid 05:00 och ville ha mat...vart heelt paff när jag kollade på klockan..trodde inte mina ögon =)
Ja sen vaknade hon igen lite före 07:00..då klev vi upp...satte oss här i vardagsrummet och la på tv:n och myste ner oss under täcket....efter en halvtimma så ville hon äta...och nu ligger hon och sover här i soffan...
Jäävlar vad det har regnat inatt...och det regnar nu med...

Nu ska jag ringa mamma och höra läget...

Kommentarer
Postat av: Michis & Leon

Svar:

Tack så mycket! :-)

Ja jag hjälper vissa ibland... Men tar då lite för det. Hör av dig om du fortfarande är intreserad!

2009-10-16 @ 08:53:53
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0