Godmorgon fredag..



Godmorgon fredag...

07:42


Enya åt vid 21:30 igår sen somnade hon om som en stock..jag & enya gick och la oss i sängen vid 22:30 när kristoffer åkt till jobbet...Så vaknade enya vid 02:15 och ville ha mat..somnade om som en stock (härligt)
ja och sen vaknade hon kring 05:50 typ igen och ville ha mat..bytte blöja och så....
så ville hon inte somna om...älskling kom hem lite efter sex tiden...
Så jag passade på att äta frukost medans han var vaken...sen vid 07:00 gick han och la sig då gick jag och enya hit till vardagsrummet...har suttit med henne i famen och så har vi kikat på tv..(okej jag har kikat på tv haha)
Enya somnade i min famn..nyss la jag ner henne i soffan och nu sover hon här brevid mig...
Och jag kollar på Vakna med the vocie på 5:an...

Nu ska jag ringa mamma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0