God natt....


Hej igen...

22:30


Enya ligger i sin gunga och sover...Älskling ligger här i soffan och sover,hundarna sover i sina korgar i sovrummet,ja bara jag som är vaken :)
tv:n står på men det kommer verkligen inte bra alls...så typiskt helger..Tisdag är det ugly betty och desperate..onsdag greys anatomy..uhh vad jag längtar....
när enya vaknat och ätit mat (samt blöjbyte) så är det dax för oss att lägga oss i sängen och sova...
få se när hon behagar att vakna..hoppas det inte blir så sent bara så man kan få gå och lägga sig snart..
hundarna ska jag väl snart tvinga ut för att kvälls kissa :) haha...
vet inte om det regnar nu men nyss regnade det..såg att det smattra mot fönstrerna....

Bloggar imorgon nångång när jag har tid...

Kristoffer & enya är det bästa som hänt mig <3 Älskar er nå enormt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0