Fullt upp :)



Hej !

14:14

Enya somnade efter en liten stund efter att jag bloggade sist,la mig på soffan och somnade..sov ungefär 40 minuter..sen vaknade pluttan :) 
vi har stojat och haft oss hela dagen...min fina,underbara enya !!!!
för en liten stund sen somnade hon...det är skit fint väder ute..men har inte haft orken att dra ut på en långpromenad..är så trött......dammsuga måste jag göra idag..blir när älskling vaknat....
tvätta en maskin med tvätt oxå...(ja maskinen får gå i ett när man har en liten plutt)...
ja och så klart plocka och fixa som vanligt :) som jag gör dagligen...
sen när jag gjort allt blir det duschen för min del ! har inte hunnit duscha heller...

Nä jag skriver senare igen..just ja fotade enya igår som jag tänkte ladda upp här senare i eftermiddag när jag har tid...

Kommentarer
Postat av: Camilla - Foto & Design

svar: njae, det skulle väl vara en hundring isf (max) för fotografering, redigering o så får man ta del av alla bilder :) men för o få komma igång lite med det skulle jag kunna ställa upp gratis om det är sånt som avgör det :P :)

2009-10-28 @ 15:01:01
URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0