Fredag..storhandlat mat..



God kväll...

20:12


nu är det idol som vi kikar på..enya sitter i sin babysitter och kollar på tv oxå haha :)
vi åkte vid 15:00 till köping, till willys och handla mängder med mat haha...älskling körde en kundvagn och jag en för den jag körde hade jag enya i..hon satt i bilbarnstolen i kundvagnen :)
det gick bra och handla,enya skötte sig kanon =) ja sen skulle älskling till systemet o så...
vart säkert 8-9 kassar med mat haha...+ hundmat säck och potatissäck,blöjor, m.m.

vart och beställa mat på donken...sen for vi hem..vi var hemma efter 18 tiden..så det tog sin lilla tid att handla mat....

tog evigheter att packa upp allt haha..

imorgon ska jag storstäda..och så ska vi ta en låång promenad med våran lilla familj ;)

Nä nu ska jag kika på idol..

skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0