fredag..långpromenad..



Hej !

11:20


Fy fasen nu är jag svettig kan jag lova..tog enya i vagnen & tog även med dogsen..så gick vi en låång promenad...stanna till vid herrgårdsängen och kasta boll till kita..när vi var klara där så traskade vi vidare...
ja en timme var vi borta..kom nyss hem igen..enya ligger och sover i vagnen fortfarande...
hade 2 tröjor för jag visste inte om det var kallt eller inte..men fan vad svettig jag vart haha...gick vi värsta maraton långt..hahaha...så det var väl inte konsigt att jag vart varm i kläderna ;)

idag ska jag väcka älskling tidigare (Som varje fredag)....

Ska duscha sen när älskling vaknat..vill inte duscha nu i fall om pluttan vaknar...lika bra att vänta..
hungrig är jag som fan oxå.-.men jag orkar inte fixa nått..inte ens mackor..är sååå trött...
och huvudvärk till max...somnade kring 01:00..sen ville ju pluttan ha mat vid 04:00..somnade kanske 04:40..sen ville hon upp vid 06:00..så jag har inte fått så mycket sömn och det känns...

när jag & enya satt och myste med täcken här i soffan imorse och kollade på tv så jag var såå nära att somna..men då vaknade enya..haha typiskt va...

hörs senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0