Fredag..är helt slut...



Hej...

11:25


Enya sover just för tillfället, duschade & fixade mig för en stund sen..
satan vilken huvudvär jag har..bara jag rör lite på huvudet så dunkar&strålar det... det gör skit ont..känner att det är trötthets huvudvärk..det är en stor skillnad mellan "vanlig" huvudvärk och trötthets huvudvärk ,jag känner i alla fall en stor skillnad mellan dom...trötthets huvudvärk kan inte botas med ipren eller alvedon(inte för mig i alla fall)..den försvinner bara om man sover nån timma..så jag kommer garanterat ha huvudvärk hela dan...
vid 12 tiden ska jag väcka älskling...sen far vi och handlar när han är klar med sitt och så !


ringde till barnmorskan och fick tid på måndag klockan 15:00 (tror jag det var) ...

orkar faktiskt inte skriva mer..mina ögonlock känns jävligt tunga..helt slut är jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0