Fredag kväll...



God kväll...

19:53


Fy fasen vad trött jag är..huvudet känns lika tungt som ett bowlingklot...ögonen svider av trötthet...
Vi åkte ju hem till mamma & pappa på eftermiddagen..lite efter 15 tiden...
Tommy och micke (tommys kompis) kom dit efter en liten stund...ja så prata vi alla på..enya somnade på mitt bröst och sov där ett bra tag...sen var det dax för mat...la ner enya i soffan så gick vi och åt..så vaknade hon så klart haha hon tajmar alltid in när man ska äta :) så mamma tog henne..men hon vart inte nöjd fjantisen..så tog jag henne..då vart hon tyst haha...har läst på nätet att även när bebisar är så här små så går dom in i en "fas" där dom bara vill vara med sin mamma & pappa...så brukar oxå bli när dom blir äldre...alltså "blyga"..för alla gånger mamma o pappa har lallat med henne så har hon vart så nöjd så..men inte idag :) pluttisen då....
så fikade vid oxå...åkte hem vid 18:30...tommy,pappa och micke skulle gå och basta :)

om 7 minuter börjar idol..det ska vi se på..enya är vaken som en lärka just nu..

Nä nu ska jag lägga mig ner i soffan..

Bloggar senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0