Frågor & svar...

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - ska se, 121,46 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - ohh ja..
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Enya & älskling..
4. Hur lång är du? vette fan..
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - johan falk (minns inte vad den hette mer)
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:- det kanske jag kan,måste jobba nu
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - ringa,eller det beror på
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - gifta
9. När såg du senast din mamma?- igår :)
10. Icke godkänt i något ämne? - hahah jaa..
11. Mvg i något? - haha nej..
12. När vaknade du idag? - 07:15
14. Vilken plats föredrar du minst? - öhm vet inte..
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - ingen aning faktiskt..
16. Hur stor är din säng? - vet inte men stooor är den :)
17. Vad sover du i? - trosor..
18. Hur många kuddar har du i sängen? - jag har 1,kristoffer har 2
19. Var har du bott/bor? - skbg,hed..och nu skbg igen..
20. Tycker du om kinamat? - Ja det är gott :)
21. Tycker du om kaffe? - nej
22. Vad dricker du helst till frukost? - juice
23. Kan du spela poker? - haha nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - vet ej..
25. Vill du ha barn? - Har redan en underbar dotter ! fler ska det bli så småningom :)
26. Kan du några andra språk än svenska? - finska
27. Har du någonsin åkt ambulans? - nope..
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - Bassäng.
29. Vad spenderar du helst pengar på- kläder till mig & enya :) o grejer hem.
30. Äger du dyrbara smycken? - 2 ringar äger jag :)
31. Kan du rulla med tungan? - nää
32. Vem är den roligaste människan du känner? - vet inte ?
33. Vad har du för ringsignal? - öh ja vad fan har jag för signal ?
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - det tror jag nog..
36. Kan du byta olja på bilen? - ne...
37. Vilken var den senaste boken du läste? - hatar böcker
38. Dansar du i bilen? - Hur ska man kunna få plats med det?
39. När var du i kyrkan senast? - öhm när jossan hade avslutning tror jag.
40. Hur många hål har du i öronen? - ja men dom är nog igenväxta
41. Har du någon piercing? - ja läppen
42. Har du någon tatuering? - ja 2..fler ska det bli
43. Har du provat droger? - gud nej !
44. Röka eller snusa? - inget av det..
46. Vad är ditt mobil nummer? - det vill ni allt veta va ? :D
47. Vad ska du göra ikväll? - mysa med dottern och min älskling :)
48. Har du några syskon? - japp, storebror tommy,syster susanna & syster josefin.
49. Vad ska du göra på sommarlovet 2010? - Har inget sommarlov haha :D
50. Har du en sjukdom? - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0