förlåt ....


20:21

Herregud har inte hunnit att blogga nått idag..vilken katastrof....
har inte hunnit helt enkelt..men nu är jag här :)

pappa kom och hämta mig & enya vid 11 tiden...packa in alla grejer i bilen & så åkte vi...
käkade pizza hemma hos mamma och pappa..det var gott gott..
timmarna rullade på som vanligt,,sen vid 14:30 åkte mamma,pappa,jag och enya först till kolsva..hämtade upp lillesyrran vid skolan,så åkte vi till köping...jag,enya,mamma och jossan gick till big inn..mamma köpte josefin en jacka från intersport..jätte fin jacka var det...så gick vi till H&M..köpte ett par brallor till mig och hello kitty strumpor till enya,hello kitty vantar,hello kitty vinter mössa :) mötte även tea där..trevligt..hann bara prata en snabbis...
synd bara att jag inte såg hennes son isak.(som var med sin pappa någon annanstans då)..men vi får ta och ses med barnen snart!

mata enya i bilen :) sen så åkte vi...lämnade av mamma och josefin hemma vid dom..sen skjusade pappa hem mig och enya....
älskling var nere i pannrummet o donade med nått...

ja nu kikar vi på idol...imorgon ska vi åka och handla mat..uppdatera kylen & frysen lite =)

Bloggar lite senare igen,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0