Fixat&donat som vanligt ;)



Hejhej !!!

14:53


Höll på att fixa & dona i köket och helt plötsligt står älskling bakom mig typ..höll på att få hjärtinfarkt haha...klockan var då vid 13:00...trodde inte att han skulle vakna av sig själv :) men det gjorde han....
har precis rensat bort gamla tidningar under bordet här i vardagsrummet och donat lite här & var...
Enya åt vid 12:30..sen somnade hon som en stock...hon sover än här i soffan..några gånger har hon vaknat till då har jag haft henne i famnen en stund då har hon somnat om,älskling klippte hennes naglar oxå..passa på medans hon sov hehe..dom växer som ogräs :)

om drygt 40 min ska vi till mormor & morfar..hoppas enya hinner äta innan vi åker dit...ja det visar väl sig...

skulle behöva dammsuga & skura oxå...få se om jag orkar göra det efter att vi vart hos mormor&morfar,annars gör jag det imorgon helt enkelt..

Skrev med tea tidigare idag på msn..vi kom fram till att vi ska ses nåndag nu i veckan..hon skulle iväg så vi får skriva mer senare ikväll...så hon och hennes son isak kommer hit..ska bli kul och träffa dom!!!!
men som sagt dag & tid får vi planera senare...men nåndag nu denna vecka....

Nä bloggar senare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0