Enya sover & sover..

22:05

Vi sitter & kikar på idol ( ja nu är det nyheterna )...den jag hejar på är reza (stavas hon så?)...det spelar ingen roll vilken låt hon sjunger så låter hon bra..ja hon är helt klart bäst av alla i idol tycker jag...hoppas hon vinner idol 2009.
Enya ligger och sover i sin spjälsäng..hon har sovit nästan hela dagen..kristoffers mamma kom förbi före halv sex tiden..hon hade stickat raggsockor & en mössa till enya....Kristoffers mamma stannade drygt en timma sen åkte hon.
så vaknade enya vid 18 tiden och åt..ja sen somnade hon om som en stock..få se när hon vaknar och är hungrig..hon åt för 4 timmar sen....när hon ätit blöjan är bytt så ska vi lägga oss..kristoffer tar enya i natt så jag får sova...jag vaknar ju till några gånger på natten ialf för att jag är så inställt att vakna & ge henne mat :) svårt att släppa det och sova som en stock..nä det går inte =)

kristoffer somnade precis här i soffan..haha han har inga problem med att somna och sova ialf haha...

Pluttan vakna snart så vi får gå och lägga oss :)

Bloggar imorgon när jag vaknat & så..

Ha en bra fredags kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0