Enya är pigg som en mört..


19:49

förlåt för kass uppdatering..Har vart så fruktansvärt trött så jag har inte orkat blogga helt enkelt...
Kristoffer vaknade före 14 tiden...när han duschat,ätit frukost och druckit kaffe så tog han enya..gick och la mig i soffan med mitt täcke...låg och vilade..nångång efter 15:30 så somnade jag..vaknade utav att älskling väckte mig och frågade nått...låg kvar en stund sen klev jag upp..kännde mig genast mycket piggare..innan var jag så trött att jag var yr & hade ont i hela kroppen..ja det är sant så trött var jag...fick inte många timmars sömn inatt..sen har enya vart vaken hela dagen...eller hon sov en timme i vagnen när jag,mamma,susanna och hundarna var ute på en långpromenad tidigare idag...så jag har inte kunnat vila/sova nått på dan..ibland passar jag på när hon sover på dan...

Ja Enya har vart vaken nästan hela dagen..sammanlagt har hon sovit i 2 timmar idag...
Nu sover hon är brevid mig i soffan..hon somnade nyss....nu lär väl pluttan sova bra i natt ialf :)
ser nu att enya vaknade :) hahah ........jaja när hon väl somnar lär hon sova bra ialf :) (nu somnade hon visst)

Hon har vart skit glad hela dagen..."pratar" och ler hela tiden nästan...älskade pluttan <3

20:00 ugly betty
21:00 desperate !!!!!!!!


skriver några rader senare ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0