enya är mammig =) ((uppdatering))

God kväll

21:26


Det var på tiden att jag kom in här..att det alltid ska vara så förbannat segt att logga in på em/kvällarna..alla ska väl logga in och blogga....
vi sitter och kikar på lyxfällan just nu..enya sover i sängen..hon var så mammig tidigare ikväll..ville bara vara i mammas famn hela tiden :) pluttan då!!!
imorgon ska vi åka och handla mat som vanligt när lönen kommer :) själv får jag pengar den 28:e...så jävla sent men men :) förra mån kom den inte så sent..ja skit samma bara jag får mina pengar varje månad så är jag nöjd.

Kanske skriver nån rad lite senare !

Ha en trevlig kväll!



Hejhej!

22:54


Älskling åkte till jobbet för en liten stund sen...enya ligger och sussar fortfarande,få se när hon hade tänkt att vakna :) ska vara vaken en stund till och om hon inte vaknat då,ja då väcker jag henne så får hon äta..orkar inte sitta uppe flera timmar till..och om jag lägger mig så får jag kanske sova 1-2 tim innan hon vaknar o vill äta..då är jag tröttare än jag är nu :)

sitter & lyssnar på Kesha-tik tok,en bra låt..första gången jag hörde den så trodde jag det var ett skämt haha..men ju mer man lyssnar på den dessto bättre blir den...så tycker jag i alla fall !

i helgen måste jag storstäda, har inte gjort det på ett tag nu...börjar bli dax för det..få se om jag har ork imorgon...annars gör jag det på lördag..vi ska ju iväg o handla imorgon så få se om man har nå krafter kvar till att storstäda :)

Nä ska kika runt lite och vänta & se om prinsessan tänker vakna snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0