Enya 9v + 2dagar..(bilder)


nathalie: aj jävlar låter ingen vidare..nä jag har klippt "fel" då blir det så..får skylla mig själv att jag klippte fel då får jag så...bara vänta & se....Puss


God kväll...

21:13


På eftermiddagen åkte vi till köping..till big inn..kollade på jackor på intersport,men fanns ingen jag fastnade för..köpte ett par skor :) addidas...skit fina.....så var vi in till h&m så klart..köpte enya 2 par bodys och 1 rosa hello kitty pyjamas och musse pigg tröja & byxor (pyjamas)....så vi var hemma efter 19:00 tiden...tommy kom förbi & lånade hörlurar till datorn (kristoffer hade ett extra par)..han kom in och snacka lite med enya :) pluttan var så glad till sin morbror :)
startade en maskin med tvätt för ett tag sen,hängde upp det nyss, fick bli inne för ute torkar det aldrig när det är så fuktigt ute och regnar hela tiden..suck !

mamma & comp kommer och hämtar mig och enya imorgon bitti..före 09:00...för mamma ska till läkarstation vid 08:20 så efter det kommer dom hit..


var ju till barnmorskan idag..vi pratade igenom min förlossning..berättade hur jag kännde och tyckte,även hur jag känner för att skaffa barn nr 2..(när det väl blir dax för det)..eftersom jag är livrädd att det ska bli likadant..
man får ta det då när det är dax helt enkelt....hon tog blodtrycket o det var bra..gick igenom papprerna från bb som man får..där står exakt tider vad dom händer osv osv..tex när mina värkarna kom,när jag tog ett bad,när jag fick
epidural osv...tror det var hela 4 sidor :)


nu tänkte jag ladda upp bilder jag tog på prinsessan igår :)


enya ser lurig ut :)


man kan inte bli sötare!


haha enya leker seriös :)



mammas älskade skatt

Kommentarer
Postat av: nathalie

aah det gjorde jag med. bajs ont göre.. å inte går det över heller.. så blir nog doktorn för min del. bäst det, så det inte blir värre för då göre ännu ondare å så.. hoppas allt är bra med er idag! :D puss!

2009-10-29 @ 14:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0