Enya 6 veckor idag!



God dag....

12:02


Vi la oss kring 00:00 tiden igår...enya åt vid 22:30...älskling sa att hon åt vid 04:00 och sen vid 08:00...så natten hade gått bara bra för dom =) så jag har fått soova..vaknade vid 11:20 hehe..så jag var en aning trött..skulle ha kunnat sova längre men kan ju inte sova bort hela dan heller..så jag klev upp då..såg att jag fått mess av hannah..
Hannah och päivi ska komma hit vid 14:00 imorgon...mamma kommer hit då med..(mamma & päivi är vänninor sen väääldigt länge tillbax och hannah är päivis dotter) så hannah fick ju barn för 10 dagar sen =)
ska bli kul och träffa dom....

måste ta och dammsuga idag..får bli senare idag..så ska vi till kristoffers föräldrar idag en sväng..

Pluttan ligger och sover här i soffan just nu..är bra kyligt ute nu...

Nä nu ska jag duscha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0