Enya 2 månader gammal.



Hej !!!

Imorgon är det redan fredag,jag tycker att veckan har gått väldigt fort..galet fort faktiskt !
man hinner knappt med i svängarna ju :) Enya är hela 2 månader gammal idag..Grattis min älskade dotter<3
eller grattis och grattis..man brukar ju inte gratta direkt men jag gör det :) hon börjar ju bli stora tjejen ju....
Hon åt vid 11 tiden,somnade om direkt efter hon ätit..så vaknade hon för en liten stund sen,hade henne i famnen en stund och hon somnade om..och nu sover hon så sött...var & hämtade posten nyss.kom inget intressant..reklam & kristoffer fick sin lönespec,,

15:30 ska vi till BVC...Enya ska ju på läkarundersökning....

Måste träffa nova & theodor nån dag..saknar dom...(brors barn)....Enya vill träffa sina kusiner ;)
kanske man ska ta och hälsa på dom i helgen..vet inte om tommy jobbar i helgen eller inte..får höra med han.

mulet som bara den ute..duggade liite när jag hämtade posten,,

Hörs!

Ja tänk för 2 månader sen så föddes våran vackra dotter, (hon föddes den 22:a augusti klockan 05:39)...
vad tiden går fort...hon är det bästa som hänt mig !!! Älskar dig enya över allt annat på denna jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0