Duktiga Enya..



Hej !!!!!!!

10:53


Enya somnade vid 23:15 igår (ungefär)...men jag hade så svårt att somna,sist jag kollade på klockan var den 00:15..så det tog ett bra tag efter det innan jag somnade...Så vaknade pluttan lite efter 05:00 och ville äta...
hade skiit svårt att somna om efter det...var vaken när älskling kom hem från jobbet (efter 06:00) men somnade till slut....ja så vaknade enya vid 08:45 och ville ha mat..så vi klev upp då...duktiga tjej som sov så bra:)
hon var vaken 1 timme sen somnade hon..passade på att duscha nyss och fixa mig..var även ut med hundarna en snabbis på gårn..

vid 15:00 ska jag till barnmorskan..Enya får stanna hemma med sin pappa under tiden :)

Min tå värker fortfarande,inte det minsta roligt :(


här om dagen såg jag att katrin zytomierska och bingo rimer ska bli föräldrar i maj :) bingo har ju en dotter vid namn Nova sen tidigare....
ett ganska "udda" par men fint par tycker jag :)
gillar katrin,en tuff tjej som inte tar skit från andra....



Kommentarer
Postat av: Lindsey

Jahaa okej, fan de lät ju toppen :) en blöjhink hade ja tänkt köpa faktiskt, dom är väl bra?

Jag är beräknad 13 december :) wiiie, inte ett dugg långt kvar nu ju! Får du ta dig te fagersta nån dag i veckan sen så kan vi dra te baby fiket eller vad de heter och fika med kidsen :D

2009-10-26 @ 11:18:00
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0