Dopet.

09:21


Ringde tidigare imorse och bokade tid för Enyas dop...
Lördagen den 28 november klockan 12:00 ...måste köpa en bunt med dopkort som vi kan skicka till alla som ska komma på dopet. Jag måste köpa finbyxor till dopet...och kristoffer måste köpa finbyxor+skjorta till dopet. ja det är mycket som ska fixas...

Lilla stumpan ligger & sover fortfarande,hon är helt slut :) hon hade ju en midre bra dag igår och sov knappt nått, så hon tar nog igen sömnen från igår,Hoppas lillfisen vaknar på rätt sida idag =). Idag ska jag och enya & dogsen på en promenad..det var minus grader imorse..ser rätt kallt ut ute...

Nä nu ska jag passa på att fixa lite här hemma medans hon sover,men hon kommer nog vakna snart..säkert när jag grejar & donar :) hehe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0