dagen rinner mot sitt slut..



Hej!!

22:54

Kristoffer & enya gick och la sig i sängen kring 19:00 tiden...var meningen att enya skulle somna men så öppnar jag dörren in till sovrummet efter en timma och viskar lite tyst till kristoffer,men inget svar skrattar för mig själv och stänger dörren,ja så hade båda två somnat hehe mina älsklingar det!!!!så jag passade på att plocka och dona,startade en tvättmaskin osv..så jag fick mycket gjort...vid 21 tiden kommer kristoffer ut från sovrummet då hade han sovit klart :) enya sov vidare och sover fortfarande...väntar bara på att hon ska vakna så ska hon äta o jag ska byta blöja på henne sen ska vi lägga oss...hoppas bara inte att enya är pigg när hon vaknar haha vore ingen hitt det :)
Kristoffer for till jobbet för ett tag sen..hundarna ligger och snarkar i sovrummet...bara jag som är vaken i huset =)

är så fruktansvärt nööjd med min nya munkjacka (heter det så föresten haha ?) och mitt linne...är så nöjd med linnet att jag ska beställa 2 till fast andra färger....och ska beställa en till "munkjacka" så småningom :) ingen brådis med det...men linnerna vill jag beställa snart för linnen kan man inte ha för många av enligt mig =)

Jaha imorgon är det onsdag..jag & prinsessan ska hem till mamma...umgås lite med dom där :)
få se när pappa kommer hem från jobbet (norge) var ett tag sen han träffade enya.han kommer nog tycka att enya har vuxit en hel del..det var kanske 2-3 veckor sen han såg enya sist...tror jag..har ingen minne alls men tyyp nått sånt :D

Imorgon ska kristoffer till banken & växla pengar..vart ju aldrig då när jag skrev sist om det..men imorn ska han dit..och så har han möte med jobbet vid 14 tiden...så han måste gå upp vid 13 tiden..stackare han kommer nog vara tröttis :) men han får väl sova i sängen med enya imorgon med om han vill hehe =)

nä nu får pluttan ta och vakna tycker jag....får sitta & uggla här tills hon vaknar!

Bloggar imorn när jag har tid!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Lindsey

ja, jag tror inte man förstår själva känslan förens man ligger där efter förlossningen med dottern på bröstet :)



jag har funderat endel på förlossningen, förrut var jag LIVRÄDD och ville absolut inte föda, men desto mer tiden har gått desto mer har jag slutat tänka på det, eller alltså jag känner inte lika stor räddsla längre, det går som det går helt enkelt :)

2009-10-21 @ 11:00:26
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0