Byta blogg snart :)

23:00


Lilla gumman sover fortfarande..hon är väl helt slut eftersom hon sovit ganska lite idag...
min älskling har redan åkt till jobbet..sitter bara och väntar på att pluttan ska vakna så ska hon äta sen ska jag byta blöja på henne sen är det sängen som gäller..
om hon inte vaknar snart så ska jag väcka henne..orkar inte sitta uppe länge till ....
Imorgon är det redan torsdag..vad fort dagarna går...och veckorna...på lördag blir enya 10 veckor gammal..veckorna rusar förbi..men ändå känns det som om man vart mamma mycket mycket längre :)
är så förbaskat glad över min lilla skatt !!!! hon är min sol här i livet..älskar henne mer än allt annat på denna jord!

Nu dröjer det inte så länge till innan jag byter blogg...en super snäll tjej håller på att hjälpa mig med den nya bloggen! ska ändå ha kvar denna,så man kan gå tillbaka i tiden nångång och läsa, det kan ju vara kul...men kommer inte skriva mer i denna utan det blir den nya bloggen jag kommer att skriva i..men jag skriver ut min nya adress så fort allt är klart med den andra !

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0