Bra tv kväll..



God kväll...

19:17


vid 15:00 var vi i fagersta..kristoffer & enya följde med mig till tatueraren...
dom satt där vi soffan och vänta medans jag gadda mig :) gick rätt snabbt eftersom hon fyllde i min Kristoffer tatuering..tatueraren beundrade enya :) hon tyckte att pluttan var så söt så !!! tatueringen vart bra,ja inte för att det inte var det innan men haha ja ni fattar :)

mamma frågade mig om det gjorde ont, skrattade och sa att det känndes knappt o att ingen smärta kan mäta sig med förlossningen..så nu är all smärta som en fis i rymden :) tyckte inte ens när jag taterade mig första gången (amapolas huvud på min arm + hennes namn under) att det gjorde ont..ja inte ens 2:a gången heller,och inte nu 3:e gången (ifyllning ju)

när vi var klara där så åkte vi & handla lite..enya skötte sig utmärkt i affärn ;)
ja så for vi hem..hämtade ut paketet...2 t-shirtar till älskling och 3 par kallingar till han, 2 hallo kitty bodys till enya, 1 munkjacka till mig (skit snygg) , 1 "långt" linne..3 andra linnen och en t-shirt...men var inte alls nöjd med t-shirten eller dom 3 linnerna så dom ska jag skicka tillbaka och beställa 2 andra linnen i stället..verkar krångel att skicka tillbaka men ska göra det eftersom kläderna inte motsvarade vad jag väntat mig om dom..älskling får hjälpa mig med det hehe :)
beställde 1 par brallor & en fin kofta oxå men dom får jag den 25 nov eftersom dom inte kommit in i "butik" än.

imorgon ska mamma komm & hämta mig och enya på morgonen..typ tidigt..eftersom mamma måste vara hemma mellan 09:00-12:00 eftersom sotaren kommer till dom då..ska ringa mamma imorn när vi är klara,,,blir säkert kring 08:30 hon är här :)


20:00 ugly betty
21:00 desperate housewives

tog bilder på pluttan idag men orkar inte ladda upp dom nu..gör det imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0