Bara mamma som gäller..



Godmorgon!!!!

09:46


orkade inte blogga nått mer igår kväll..var så fruktansvärt trött...låg och halvsov i reklam pauserna mellan greys anatomy..hann ju inte vila eller sova nått igår på em....
Pluttan åt vid 23 tiden igår kväll,sen vid 03:00,och vid 05:00 igen....Ja och vid 06:00 ville hon starta dagen :)
så vi klev upp...älskling hade precis kommit hem...när han rastat hundarna och ätit frukost så tog han enya en stund så jag kunde åtminnstone äta frukost :)
Sen gick han och la sig...jag och enya har suttit och myst i soffan & kikat på Vakna med the vocie på kanal5..(som vi gör varje morgon)
Nu somnade hon precis..eller ja hon gjorde det för en liten stund sen med men vaknade...nu sover hon..nähä nu är hon vaken ser jag....hon har vart vaken sen vi klev upp imorse..Var tvungen att ta en pause från bloggen nyss..la enya i gungan...får se om hon vill vara där eller om det är bara mamma som gäller hela dagen lång :)

När hon väl somnar och sover så ska jag passa på att sova en stund här i soffan...

Idag ska jag ta och beställa kläder har jag bestämmt :) länge sen jag gjorde det sist...kläder måste man ju ha =)

Nää skriver senare...(när jag har tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0