Är såå tröttis..



Hej hej...

15:48


Mamma & susanna kom efter 10 tiden imorse..klädde på enya och fixade mig..sen tog jag hundarna och så gick vi iväg allihop....gick en promenad på 1,5 timme..det var skönt....enya sova hela tiden..eller nångång vaknade hon till men somnade om rätt fort...köpte ju en räksallad från ica..(som varje tisdag haha)

ja efter att vi traskat runt här & där i 1,5 timme så gick vi hem till mig..mamma & susanna stannade en stund..sen for dom hem...ja och är är klockan snart kväll redan...tiden går fort...väckte älskling vid 14:30..tyckte att det var dax för han att vakna...han kan ju inte sova hur länge som helst;)

Mamma tog med sig pannkakor som hon gjort tidigare idag...så det käkade jag för en stund sen när älskling åt frukost :)

Idag ska pluttan badas :) det gillar hon skarpt...sen ska jag nog starta en maskin med tvätt oxå..

20:00 ugly betty
21:00 desperate.......


Bloggar lite senare..orkar inte skriva mer nu..är såå trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0