Anna & issa kommer idag!



Hej !

13:21


Vaknade vid 10:30 imorse..gud vad jag känner mig utvilad..helt underbart :) natten hade gått bra för kristoffer & enya...brabra...
Jadu har gjort en massa sen jag klev upp ur sängen,startat tvättmaskin,hängt upp det,tömt diskmaskin och massa mer...fick föresten ett mess av bästa Anna imorse när jag vaknat..hon skrev & fråga om hon och issa kunde komma förbi en snabbis och hälsa på..skrev att mer än gärna..så vid 14 tiden kommer dom...ska bli kul & träffa dom,fast det kanske inte blir så länge så ska det bli kul..länge sen man träffade dom...
Älskling ligger och sover här i soffan..han är helt slut efter att han fått gått upp och matat enya inatt hehe...

Nu ska jag byta kläder på lillfisen..

Bloggar senare..

Idag är enya 8 veckor gammal!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0