Alla helgons dag.



Hej !

21:28


Vi kom precis från en promenad, vi gick förbi vid kyrkogården gud vad vackert det var med alla tända ljus över allt.
massa folk var där och många åkte förbi bara för att titta..
Enya sov hela tiden i vagnen och sover nu med. tidigare idag var vi ju till jari & patricia och barnen..
Gav en blommbukett till patricia..Mamma,pappa,jossan,susanna,mormor,morfar och mika med familj var där !
det var trevligt,enya var snäll & glad. hon somnade i sin morfars famn sen :) vi var där nån timma sen gick vi hem.

Ja snart är denna lördag slut,herregud har inte hunnit göra nånting idag känns det som..så typiskt när det är helg,timmarna bara rinner iväg..man hinner inte göra nånting..

Nu har jag bestämmt att anna (min bästa kompis) ska vara gudmor till enya..och susanna (min storesyster) ska oxå vara gudmor till Enya...och tommy (min storebror) ska vara gudfar till enya :)

så hon får 2 gudmödrar & 1 gudfar :) det blir kanon bra !!!!!!!

Bastun är på och älskling ska ner och tända brasan nere vid bastun nu,så vi alla 3 ska ner dit och basta så får enya bada..lite sent men men,enya har sovit så länge nu så vi har inte kunnat göra det tidigare helt enkelt.
snart lär hon vakna och vill leka lite :) hon älskar att bada i sin balja och sparka med benen :)
mammas älskade bebis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0