2 bilder från BB...



God kväll...

21:46


Enya ligger och sover så sött i soffan..och kristoffer sover oxå, vad annars...
var precis ut med hundarna på gårn så dom fick kvälls pinka :) det var rätt ruggigt ute...
sitter här vid datorn och lyssnar på musik..varvar ner hjärnan lite...
orkarde inte dammsuga & skura idag..ska göra det imorgon,för kristoffer kom hem efter 15:00..så han jobbade ju 7 timmar..och dom sa max 4...jojo visst hörrö !! så jag vart så trött så jag orkade inte fortsätta att städa..som sagt så tar jag det imorgon i stället..när man har nya krafter....
är så in i helvetes trött nu.....enya borde vakna snart & vara hungrig..sen ska vi lägga oss i sängen och soova..
vart ingen promenad idag heller..får ta det imorgon med...

Enya har vart på strålande humör idag...hon ler & ler hela dagarna ;) gör försök till skratt oxå..haha hon är så jävla söt..sen "pratar" hon en massa...gullunge nr 1 !!!!!!!!
idag är hon ju 7 veckor..snart är hon 2 mån..herregud vad tiden går fort..snart är väl hon tonåring haha..om det fortsätter i den här takten :)

tommy var förbi här tidigare ikväll och lånade 2 filmer..sen lämnade han tillbax bunten med typ 12 dvd skivor som han lånat av oss =) ja det blir en hel del film :)

ska ta och fota enya imorgon,har inte fotat henne på ett tag nu..så lägger jag upp bilder här imorgon nångång under dan säkert...

Ha en bra kväll !!!


här kommer det två kort från BB ( tror inte att jag visat dom förut )...där var hon endast 1 dag gammal :) Älskade tjej..Mamma älskar dig över allt annat !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0