Torsdag 12/11



Hej!

11:46


Vi la oss rätt tidigt igår,kring elva tiden. Enya åt vid 20:00 , 03:00 , och vid 07:00 ville hon upp :)
Så vi klev upp,käkade frukost sen vid halv åtta åt hon och somnade sen en stund. Så åt hon nu vid halv elva och sover i sin vagn, Älskling mår lite bättre nu, Men han är snorig och halsont & "tjock" i skallen. Han inte kan sova på natten knappt, hans kropp är så inställd att jobba natt på veckorna så kroppen fattar inte att varva ner riktigt..
lite jobbigt för han men men...
Idag ska jag storstäda, ut med mattorna på vädring och dammsuga,skura,tvätta osv !

Imorgon fyller kita vår älskade hund år :) hela 4 år blir hon. Wilma & hugo fyller oxå år imorgon, det är ju kitas helsyskon som bor hos mamma & pappa :) Älskade knashundar..kan inte bli annat än underbara när det är bullisar (bullterrier) haha..

Nä nu ska jag börja dona.

Kommentarer
Postat av: Lindséy

haha jasså, fan vad duktig du var då!! tog de lång tid för dig från första krysten tills hon var ute? :)



Jag har funderat lite kring epidural men min kära man har skrämt upp mig som ett jävla as för den sprutan, så de känns sådär :/ han sa att de verkligen SLÅR/BANKAR in den i ryggen på en? :/



men lustgas lär jag väl iaf ta, och förmodligen så blir de väl epidural om man får så fruktansvärt ont, hoppas jag får turen att få liknande som min syster och mamma :) de använde sig av bara lustgas och så gick de snabbt som fasen för dom också :D

2009-11-12 @ 12:14:39
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0