Torsdag, 12/11



God kväll..

20:13


Gud vad trött jag är, Har ont i ryggen som fan :( Enya har velat blivit buren nästan hela dagen :) så därför har jag så ont i ryggen, Hon väger ju en del nu haha , Ska till BVC på tisdag och väga henne har inte vägt henne på ett tag nu.
Ska bli kul och se vad hon väger & hur lång pluttan blivit..BMW verkstan för byte av olja eller vad det var, Så sen ska vi till nån babybutik och köpa haklappar till enya, Mjuka haklappar för hon dregglar så mycket och så kommer det lite små spyor lite då & då ju, Tvättmaskinen får går i ett annars, gör inget annat än att tvättar tycker jag haha.
Idag har jag storstädat hela huset.

* dammsugit
* lagt ut mattorna på vädring
* skurat
* plockat
* tömt diskmaskin
* startat tvättmaskin
* hängt upp tvätten
* tagit in mattorna och lagt dom på sin plats
* dammtorkat alla ytor
* och en massa mer, orkar inte skriva allt !

Snart är min nya blogg klar, Spännande :) Kommer att skriva ut min nya blogg adress här sen när jag börjar skriva i den nya bloggen, den här bloggen ska jag ha kvar för det är kul & kunna gå tillbaka och läsa nångång!
Så finns det inlägg jag inte vill bli av med eller vad man ska säga..

Lill fisen ligger och sussar, hon åt vid halv åtta tiden sen somnade hon som en stock:)
Hon duschade med kristoffer tidigare ikväll, hon älskar att duscha hehe =) lilla pluttan <3

Nä jag skriver lite senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0