Tisdag kväll..



God kväll !

20:01


Herregud vad trött jag är.. Det värker & bränner i min axel som bara den, Har burit runt på enya och jag måste ha hållt henne "fel" så då blir det så,samma om jag sitter konstigt vid datorn så får jag så med. Ont gör det som fan !
Enya ligger och sussar, Snart börjar fula betty sen desperate :)
Skriver med min kära pappa på msn just nu :)

Dagen rullade på hos mamma, Enya var glad som en solstråle för det mesta,men så vart hon grinig nån gång men då är det antingen att hon är hungrig eller övertrött, oftast blir hon jätte grinig då är hon övertrött och kommer inte till ro riktigt,men så får man hjälpa henne på traven att somna:)
Min älskade tjej, hon är det bästa som hänt mig i mitt liv, Mammas älskade plutta <3

Så på eftermiddagen efter halv fyra tiden skjusade mamma och josefin hem mig och enya.
Älskling låg och sov när jag kom och klockan var 16:00.. Herregud haha :) det är han det !

Nä nu ska älskling surfa runt på min dator, för hans dator är paj för tillfället !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0