Snart är det greys.



God kväll !

20:48

Har nyss tvättat ur hårfärgen ut håret. Vart svart som vanligt :) vart ju ingen radikal förändring eftersom jag var så pass mörk i håret innan,men man känner sig så mycket frächare när man färgat håret och jag ser ju att det är nyfärgat :) till & med kristoffer såg det haha :) då måste det synas i alla fall hehe !
hade jätte mycket vaselin runt vid hårfästet och vid öronen & ryggen så inte svarta färgen skulle sätta sig i huden.
det hjälper faktiskt jätte mycket. Nu har jag bara svårt att få bort vaselinet haha. Har duschat och bett kristoffer gnugga med en handduk men det är flottigt i alla fall haha. Det tar nån dag innan det försvinner helt...

Enya ligger och sover i sin spjälsäng sen en stund tillbaka. När jag duschade tidigare idag så fick enya duscha med mig, hon gillar att duscha :) hon tycker det är ur kul ! Mammas prinsessa <3

Oh snart börjar greys anatomy, kommer sitta bänkad framför tv !!!!!

Nä nu ska jag kika på tv. Bloggar ev lite senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0