Onsdag 11/11



Hej !

11:08


Enya sover, Hon åt vid tio tiden & somnade vid halv elva.
Min älskling ligger och sover fortfarande, Han gick ju och la sig efter nio så man vet aldrig när han somnade riktigt.
Få se när han vaknar igen då..
sitter & tittar på förlossningskliniken på tv4 fakta. Huuaa mig, underbart när man fått sin älskade bebis, men sjävla förlossningen voi vittu säger jag bara !

Nä nu ska jag kika runt på nätet medans pluttan ligger och sussar !

Just ja när enya vaknade sist så skulle jag ta upp henne ur vagnen då får jag väääärldens smile haha. hon är så underbar min tjej. Hon har vart så glad såå idag, allt är kul vad man än gör =) det är lätt att vara liten,då är ALLT roligt hahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0