Måndag kväll.



God kväll..

21:01


Sitter & tittar på tv,Enya sover sen en liten stund tillbaka och älskling grejar med sin dator !
För en timme sen så duschade jag, och enya var med mig i duschen, det gillade hon :) sen när vi var klara med att duscha så på med pyjamas och så åt enya sen somnade hon efter en liten stund..
Imorgon ska jag och Enya hem till mamma och hälsa på. Ska ringa mor min imorn bitti så ska vi komma överens när hon ska komma och hämta oss :)

Just ja måste köpa hårfärg nån dag, måste färga håret innan dopet :) Måste köpa en tröja oxå. får väl fråga mamma om vi kan åka till köping nån dag,hon brukar vilja åka dit och handla =)

Nää skriver några rader lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0