Måndag 9/11


13:18


När jag publicerade förra inlägget så fixade jag lite sen la jag mig ner i soffan,hann ligga 1 minut då vaknade Enya.Happs bara kliva upp igen och lalla med henne hehe :)
Hon har spytt rätt mycket idag,och vart kinkig.. Kom nyss från en promenad med enya & hundarna,vi traskade i en timme, Pluttan sover fortfarande i vagnen fast här inne.
Men i alla fall så sov enya en omgång innan vi gick iväg då hann jag sova 1 timme(tror jag) så det var yber skönt :)
nu känner jag mig lite piggare !
Happs dagen planer då,det vet jag inte bara leka med enya och mysa. Få se vilket humör hon är på när hon vaknar.
Hon har ett jädra temperament haha =) förut när jag sa det till tommy (storebrorsan) så sa han ja men han har väl fått det av mamma.. alltså mig hahah =) stämmer nog ganska bra haha :)

Klantig jag har slarvat bort fakuran på dopkorten,(klantarsel jag vet) så jag måste ringa dom idag och be dom skicka en ny..

Nu måste jag kika runt lite innan hon vaknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0