Har inte så mycket att säga.

22:17

Ska väcka Enya vid 22:30 och ge henne mat, För hon åt sista vid 19:30 och om vi lägger oss så hinner man bara sova nån timme innan hon vaknar & vill äta. Så lika bra att väcka henne så hon äter..
Hundarna ska snart ut och kvälls pinka :) Shira är så fjantig nu när det börjar bli kallt så hon knappt vill ut och kissa haha tönt :) Vi ska lägga oss efter att pluttan ätit & fått blöjan bytt !
Ja jag har faktiskt inte så mycket mer att tillägga här. Vi hörs imorgon !
Ha en härlig torsdags kväll !

Kommentarer
Postat av: Lindséy

jaa okej, ne för jag har hört att vissa tycker epiduralen knappt känns alls och vissa säger att den gör ont. Men man blir ju livrädd när nån säger att dom bokstavligen slår in den :(



haha aa hört att man känner sig jävligt skitnödig, och jag vill heller inte skita när man ska ligga där och krysta, haha då skulle jag skämmas ihjäl :P fast dom lär nog ha sätt ett och annat på deras arbetsplats ;P

2009-11-12 @ 23:25:32
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0