Fars dag.



Hej..

12:00


Vaknade efter 10 nångång, Klev upp och åt frukost. Och älskling gick och la sig. Enya hade vart bra kinkig imorse sa han.. Efter att jag käkat frukost så vaknade enya..Så åt hon vid 11 tiden och somnade som en stock efteråt.Hon ligger och sover fortfarande,
Skrev med pappa på msn för ett tag sen och "grattade" han på farsdag idag. Älskling ska få sina presenter när han vaknar :) han kommer att bli så glad så, Jag kan skriva nu vad han ska få eftersom att han sover och när han vaknar så får han öppna sina paket :) Han får en svart puma tröja av mig och av enya får han en I love dad tröja :)
Han kommer att bli glad tror jag :)
Min pappa får ju inget idag eftersom han är i norge och jobbar :( men men han får nått sen när han kommer hem igen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0