Åh enyas första skratt..



God kväll !

21:00

Kristoffer har åkt till jobbet och enya somnade för en stund sen, Innan hon somnade så satt jag med henne här i soffan och gosade & larvade mig med henne och då kom det, hennes första skratt. Ja alltså SKRATT.. Fyfasen vad gulligt det lät..min älskade gos unge...
Idag har jag hunnit dona lite här hemma,älskling sov ju till 16 tiden idag. efter mycket om och men fick jag till slut upp han från sängen. Han vart skit glad av tröjan jag köpte till han,även tröjan från enya :)
jag förstod att han skulle gilla puma tröja,när jag såg den så tänkte jag direkt att det är han ! :)
I alla fall så har jag hunnit dammsuga,tvätta en maskin med tvätt,vikt in tvätt,hängt upp tvätt,startat diskmaskin,plockat och donat idag. Får ta och skura nån annan dag,ja nästa gång jag städar helt enkelt.
hade inte tid att göra det idag,
Imorgon ska jag & enya hem till mamma. Om natten går bra det vill säga. annars blir jag hemma, så vi får se, sa till mamma att jag ringer henne imorgon och berättar hur det blir,om hon ska komma och hämta oss eller inte.

Nu ska jag fixa lite sen lägga mig, har sån huvudvärk, tog en ipren för nån timme sen men det tycks inte hjälpa.
få se hur länge jag hinner sova innan enya vill äta, hon åt vid 19:30 sist...

Bloggar imorgon när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0