10 November 2009.



God kväll !

22:43


Nu har jag precis mejlat iväg 3 mejl till Hannah, bilder på Enya & hennes son Ville :)
Dom var ju här och hälsade på när Ville inte var många dagar gammal :) Enya är 1 månad o nån dag äldre än ville!
Älskling åkte till jobbet för en liten stund sen, Enya ligger och sover fortfarande, Hon åt vid 17:30 sist! så nu har det gått hela 5 timmar sen hon åt sist, Ska väcka henne strax så hon äter,byta blöja och sen sova. Hon kommer garanterat att vilja vakna tiidigt imorgon bitti eftersom att hon somnade rätt tidigt i kväll. Så jag ska inte vara vaken allt för sent ikväll.

Nu ska jag gå och väcka den sovande prinsessan :)

Bloggar imorgon när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0